Berlińskie impresje – nowa kampania House’a

House Autumn 13 (3)

W swojej najnowszej kampanii HOUSE kontynuuje przedstawianie historii intymnych relacji dwójki ludzi bawiących się razem w mieście. Bohaterami jest dwójka indywidualistów, z których każde ma swoją pasję – ona kocha muzykę i taniec, on – ruch i jazdę na rowerze. Tym razem charakter zdjęć oddaje impresyjny klimat sesji – obrazy przekazywane na klimatycznych zdjęciach i ujęciach teledysku towarzyszącego kampanii, w których bohaterowie wspólnie wędrują po mieście, odkrywając jego uroki i tajemnice.

 


Autorem zdjęć do kampanii jest współpracujący z marką Rafał Milach (AFPHOTO). Na jego wyblakłych a jednocześnie wyrazistych fotografiach w charakterystycznej już dla HOUSE’a estetyce powracają elementy miasta – stacja benzynowa, wąskie uliczki czy dach kamienicy, na którym bohaterowie urządzają sobie piknik. Są pełne ruchu i dynamiki, szybkiej jazdy na rowerze i „tańca” po berlińskich zakamarkach.

źródło: informacje prasowe

Zablokowano możliwość komentowania.

Comments are closed.

Advertise Here Advertise Here

Featured Video

  • STYLOWA ZIELONA GÓRA wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
  • Zareklamuj się tutaj

  • Ostatni numer STYLOWEJ

  • Artykuły polecane:

  • Polecamy








  • Wideo: Stylowa ZIelona Góra

  • Dołącz do nas

    Znasz się na modzie i często bywasz w mieście? Chciałabyś połączyć przyjemne z pożytecznym i zebrać doświadczenie do CV. Skontaktuj się i współtwórz z nami portal o stylu w Zielonej Górze! Poszukujemy pasjonatów ze świata mody, kultury, sztuki i wszystkiego co stylowe.
  • Tagi

  • Wordpress theme provided by My services listed along with Im higher directory, click here for radio stations and logo